miercuri, 26 ianuarie 2011

Ruleta ruseasca marca miniPRIX - reduceri incepand cu 50%



Incepand de maine, 27 ianuarie, magazinul-minune miniPRIX  lanseaza una dintre cele mai interesante promotii in aceasta perioada cand ofertele au impanzit toate magazinele.

"Ruleta ruseasca" functioneaza in felul urmator:

- toate produsele benefeciaza de promotie
- reducerile vor fi initial de 50% si vor continua sa creasca catre 80%, pana cand stocurile produselor din "colectia" 2010 vor fi epuizate
- reducerea se va aplica la trimiterea comenzii sau facturare (nu va panicati, asa cum am facut eu la prima mea comanda cu ei, daca nu va apare reducerea si nu ii bombardati cu mailuri panicate)
-  promotia se aplica atat in magazinele fizice, cat si in cel online

Ceea ce apreciez eu la aceasta campanie este faptul ca are un concept, nu e doar o soldare de dragul de a epuiza stocurile vechi. Ca sa ilustreze si mai bine acest concept, cei de la miniPRIX au gandit si un slogan simpatic "La noroc, cumperi acum sau… nu mai gasesti!" Tentant, nu?

Ma indoiesc de faptul ca ar putea fi printre voi persoane care nu cunosc brand-ul miniPRIX sau care nu au cumparat macar o data ceva de aici. Dincolo de pretentiile peste care unii poate nu pot trece si care nu le dau voie sa recunoasca, cu totii am fost entuzismati atunci cand, dupa cautari indelungi printre umerasele inghesuite, am gasit aici haine de calitate la preturi foarte mici. Mie imi place mai mult varianta on-line, ma scuteste de inghesuiala si am mai mult rabdare sa le iau pe toate la rand. Dezavantajul ar fi ca nu are stocuri atat de bine puse la punct, dar cu putin noroc, gasiti produse minunate.

Si ca sa nu ma credeti propagandista, iata o dovada ca eu cred in acest brand: rochia Atmosphere cumparata cu 2 zile inainte de Revelion, pe care am purtat-o cu mult drag in seara dintre ani cu un plic newspaper print MiteMite de la Tuxedo Confessions.

Stilul nu tine de etichete, ci de curajul si abilitatea de a combina! Asa ca indrazniti si grabiti-va, daca vreti sa mai gasiti marimile voastre! Spor la shopping! 

NB: Dear foreign friends, I aplogise for having written in romanian, but the fact is that you're not able to benefit of the offer, so it seemed rather useless.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu