De Pepper, brand românesc de marochinărie (pantofi, genţi şi accesorii), m-am „lovit” de câteva ori în turele nenumărate pe care le-am dat prin mall-uri în cursa după haine frumoase pentru articole şi editoriale şi mai frumoase. Mi se părea o afacere modestă, care nu mi-a atras atenţia cumva. Parcă tot aşteptam să mă tragă de mânecă. La începutul lunii octombrie curiozitatea mi-a fost gâdilată: un nou magazin Pepper în Băneasa Shopping City. Am intrat, am studiat şi am rămas cu impresia că e genul ăla de magazin discret care tace şi face. Face, adică vinde pantofi şi accesorii de calitate, cu design impecabil. Mi-am promis imediat să renunţ la ideile preconcepute şi să mă împrietenesc cumva cu ei. Aşa că atunci când echipa Pepper m-a invitat să-i cunosc mai bine, pe ei şi pantofii lor frumoşi, mi-am zis că e mâna Universului undeva la mijloc. Întâlnirea asta nu mai putea fi amânată.
Brandul 100% românesc a fost lansat undeva în 2004, cu un prim magazin în Plaza România, şi de atunci a crescut cu paşi mici, dar constant. A urmat un nou magazin în Afi Palace Cotroceni, iar în 2010, magazinul Fiorangelo din Bucureşti Mall (adică Vitan) a fost preluat şi transformat conform conceptului, într-un nou magazin Pepper. În momentul ăsta există trei magazine în oraş, plus un magazin online, pentru cei comozi sau pentru restul ţării.
Şi acum partea mea preferată: pantofii, căci despre ei e vorba, până la urmă. Magazinul românesc merge pe un mix de branduri internaţionale, cum ar fi Alesandro Dell'Acqua, Donna Piu, Marco Tozzi, Byblos, Cesare P. (exclusiv în România), Adidas Y3 by Yohji Yamamoto (doar în magazine, nu şi în online), Armani Jeans, dar şi locale, prin Guban. Mai mult, din primăvara asta, Pepper a lansat şi propria linie de pantofi pentru damă, urmată de o linie pentru bărbaţi, în colecţia de toamnă-iarnă.
Mi-a fost greu să-mi aleg pantofii preferaţi din oferta lor atât de variată ca stil, design sau culori. Mi-au plăcut la fel de mult şi creepers-şii (despre care tot spun că-mi iau, dar încă nu mi-am făcut curaj), dar şi pump-şii nude, clasici, din linia proprie. Mi-am pierdut minţile lângă pantofii de inspiraţie masculină de la Donna Piu, în faţa ghetelor roşii din piele întoarsă de la Marco Tozzi, dar şi la vederea minunaţilor pantofi nude (am o obsesie, da) cu platformă şi toc uşor curbat, din linia Pepper. Acum, dacă mă gândesc mai bine, mi-a rămas gândul şi la botinele din piele întoarsă de la Donna Piu, cu talpă din crep şi fermoare laterale. Sunt genurile de tocuri pe care le-aş purta toată ziua, şi la fustă/rochie, şi la jeans, fără să mă doară picioarele. Aşa că m-am decis că am mai mulţi preferaţi din oferta lor, să-mi fie cu iertare, dar n-am un top. ^.^
Creepers, Donna Piu |
Pumps nude, Pepper |
Pantofi cu cataramă, Donna Piu |
Ghete, Marco Tozzi |
Pantofi cu platformă şi toc curbat, Pepper |
Botine din piele întoarsă, Donna Piu |
Preţurile, pentru că ştiu că şi asta vă interesează, că doar sunteţi oameni normali, cu picioarele pe pământ (pun intended), sunt decente, nimic de speriat. Fiind vorba doar de pantofi de piele, rezistenţi, preţurile cuprinse între 350 şi 650, în funcţie de model, sunt mai mult decât ok.
Una peste alta, m-am bucurat să-i cunosc pe Pepper şi abia aştept următorul episod.
P.S. Episodul doi vă va implica şi pe voi, aşa că fiţi pe fază. ^.^
Frumoase produsele lor, auzisem de ei, de brandul Pepper dar nu am apucat sa cumpar niciodata vreunul dintre produsele pe care le comercializeaza. Chiar nu stiu de ce.
RăspundețiȘtergere