duminică, 11 noiembrie 2012

Firescul în modă: de la „A Call to Fashion” la „A Click to Shop”

Dada a fost una dintre primele figuri din blogărimea românească de modă cu care am intrat în contact. Se întâmpla undeva prin 2009. Am plăcut-o din prima. Pentru pasiunea ei şi, mai ales, pentru onestitatea ei. Iar de Adriana, care se ţine mai retrasă, dar mişcă munţii din loc dacă vrea, m-am îndrăgostit iremediabil. Sunt puţini oameni serioşi (aşa cum mi se confirmă tot mai des) în peisajul ăsta autohton care fac lucruri onest, pentru că le place şi cred cu adevărat în ele. Iar fetele de la AloModa se numără printre ei.

Alomoda.ro, cu un moto care rezumă minunat pasiunea din spatele proiectului - „A Call to Fashion”, e în continuare unul dintre cele mai serioase bloguri de modă din România. Cu informaţii pe bune, proaspete, rareori alterate de vreun interes personal sau comercial, aşa cum se întâmplă de cele mai multe ori. De la „A Call to Fashion”, fetele au trecut firesc la „A Click to Shop”. E vorba de AloModaShop.ro, cel mai recent proiect care combină isteţ sub un concept unitar ideea de magazin online şi cea de personal shopper. Dada şi echipa ei realizează o selecţie de piese (pentru femei şi pentru bărbaţi, piese vestimentare, dar şi bijuterii, încălţăminte sau de-ale casei) IT, adică exact ce-i în tendinţă.


Practic, echipa AloModaShop.ro oferă o platformă unde clientul primeşte tratament VIP fără să plătească un ban în plus: selectează ce-i pe val, ce-i de calitate, pe ce merită să-ţi dai banii şi ţi le pune la dispoziţie pentru o anumită perioadă de timp, la preţuri de cele mai multe ori reduse. Selecţia actuală include piese semnate de deisgneri români, branduri autohtone sau piese „din afară”, pe care nu mai trebuie să le comanzi de pe site-uri obscure, cu taxe de transport mai mari decât valoarea produsului.

La capitolul încălţăminte, magazinul online oferă în momentul ăsta pantofi Smiling Shoes şi Irregular Choice. Adică design românesc, care combină forme clasice cu jocuri de texturi sau nuanţe, şi design britanic, neconvenţional până la ultimul şiret. O ofertă destul de echilibrată. Mi-ar plăcea, însă, să văd mai multe branduri în magazinul online. Sunt sigură că vor apărea în curând mai multe, ăsta e doar începutul.

P.S. Dacă vreţi să aflaţi din timp ce mai pregătesc fetele pentru noul lor proiect, stalkăriţi cu încredere contul de Instagram.

Ce-mi place mie shoe-wise pe AloModaShop.ro:

Irregular Choice

Irregular Choice

Irregular Choice

Irregular Choice


Irregular Choice

Irregular Choice

Smiling Shoes

Smiling Shoes

Smiling Shoes

Smiling Shoes



P.S. Asta e de acum un an, la ultimul AloChic Meet. Ce ne-am mai distrat atunci ^_^




7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, am intrat si eu pe blogul alomoda si intr-adevar mi s-a parut interesant. Multe informatii despre moda feminina si nu numai. Pe mina m-a interesat cel mai mult posturile despre incaltaminte feminina, avand in vedere ca si eu am un site pe acest specific, si anume sandaledama.ro . Cu siguranta am sa revin si am sa consult in continuare informatiile de pe situl tau dar si de pe cele recomandate de tine.
    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  3. A Click to Shop e prea putin. Trebuie sa stai sa navighezi, sa schimbi categoriile si iar sa stai sa navighezi, poate cateva duzini de clickuri ca sa fim la final multumite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt clienta fidela, imi plac produsele lor foarte, foarte mult. De la tinuta pana la preturi, de la linii la croieli, de la culori la accesorii, ce mai, sunt clienta fidela.

    RăspundețiȘtergere
  5. Viziteaza acum magazinul online de incaltaminte din piele naturala ROHA. Sute de perechi de pantofi, botine, cizme la preturi incredibile. Colectia ROHA toamna-iarna te asteapta :)

    www.roha.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. haiosi pantofi :) cu siguranta as iesi in evidenta si m-as simti super increzatoare puratandu-i

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. Nice and lovely collection of shoes. I am loving the booties and the pea-cock painted shoes. Really so stunning and fabulous. The pea- cock shade shoes are really so amazing and unique, Never seen it before. I love fashionable shoes. And the unique one , I would love to wear this one with my long denim skirt

    RăspundețiȘtergere